duminică, 6 februarie 2011

Trairea unui prieten

Adorm in noapte
Vantul trece peste gandul de departe
Te chem in soapte
Si ma doare intr-o parte

E partea in care nu esti tu
Ci doar gandul ce te cheama
As vrea sa spun si da si nu
La strigatul tau Ia-ma

Trezeste-te din visul meu
Si alunga-ma pe mine
Din gandul  tau sa mor acum eu vreu
Ca sa fiu din nou cu tine

Tresar acum si tot stranut
Cu un gol ce ce ma-nprejoara
Nu e gandul ca te-am pierdut
Ci doar foamea ce ma omoara

Un comentariu:

  1. Ms mult pt poezie. Ai surprins in cateva randuri o stare cu care eu ma lupt de cateva luni. Daca nici asta nu mai e sclipire de geniu, nu mai stiu ce altceva ar mai putea fi.
    A fost o onoare sa o postez si pe blogul meu.

    Pune mana si scrie. Scrie mult si des. Promit sa iti pun link spre blogul tau, cat voi putea de des, pana o sa auda cine trebuie.

    RăspundețiȘtergere